behind the maple leaf

Meillä alko eilen vierailevan open pitämä henkilökuvausviikko, ja tänään ollaan juteltu kontaktin ottamisesta kuvattavaan ja kateltu jotain...

Meillä alko eilen vierailevan open pitämä henkilökuvausviikko, ja tänään ollaan juteltu kontaktin ottamisesta kuvattavaan ja kateltu jotain kuvaesimerkkejä. Lisäks tehtiin tämmönen pikku harjotus reflan  vaikutuksesta varjoihin, jaan nyt nää mun testikuvat teidän kanssanne vaikka näissä nyt ei mitään kauheen erikoista ookkaan :)


Jotta tästä varmasti tulis kunnon veera-postaus, niin tässä vielä sitten muutamat kuvat mun omasta pikku projektista mitä sain tossa ruokatunnilla aikaan.. Ehkä syksyn ainut hyvä asia, ihana ruska ja ihanan inspiroivat vaahteranlehdet!


Oon muutenkin nyt kauheen inspiroitunu ja mun pää pursuaa kaiken maailman ideoita kuvauksen suhteen, kun oon tässä koko viikonlopun ja alkuviikon katellu muiden kuvaajien kuvia.. Voisin muuten esitellä teillekin muutamia kuvaajia/kuvia, millasesta tyylistä tykkään ainakin henkilökuvauksen suhteen. En oo aiemmin kauheen paljon keskittyny henkilökuvaukseen vaan luonto- ja tapahtumakuvaus on ollu se mun juttu, ja nyt tässä koulun alun jälkeen mulle on alkanut hahmottumaan jonkinlainen uus suunta tän kuvauksen suhteen. Halu oppia henkilökuvausta on suurempi kuin koskaan :)

Tähän loppuun vielä ihana tanjan nappaama behind the scenes-kuva! Kaikki tyylillään vai miten se oli.. :DD


You Might Also Like

4 comments

  1. Ihania kuvia♥♥ Mistä sä aina keksit hyvät kuvauskohteet ?

    ♥:Heli http://heli-urlovesadrug.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos :)) mulla lähtee yleensä ideat siitä, että tiiän jonku kivan kuvauspaikan ja lähden sitten siitä kehittelemään jotain! inspiraatiota saan muiden kuvista, lehdistä, omasta mielikuvituksesta ja ihan mistä vaan oikeestaan :D

      Poista
  2. Ääääää en kestä, Veera on niin rakkaus. <3

    VastaaPoista

Flickr Images